vrijdag 16 april 2010

The start of a 2-week adventure!

Hi everyone!

Let me introduce myself:
My name is Annick (Ann for short) and I'm 14 years old. I'll be going to Japan on April 30th, 2010, exactly 2 weeks from now. It has been my dream to go there ever since I was a little girl, so I'm really looking forward to it.
The reason I started this blog is 'cause my mother (who will be joining me to Japan) is all over blogging lately. So she told me: "Because this trip is so special to you, you should write a blog too. And when we're there, you can write all your followers about your experiences". It seemed pretty pointless to me back then, but I figured I'd give it a try.

Ann

3 opmerkingen:

  1. Hi Ann,

    Je eerste reactie!
    En nu maar hopen dat het vliegtuig wel gaat!!

    Je blog ziet er mooi uit en ik ben onder de indruk van je tekst in het Engels!

    Liefs,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Annick en Alma,

    Is de vliegreis goed gegaan? Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?
    Heel veel plezier en geniet van deze supervakantie!!

    liefs van Wilrick, Ingrid, Roos en Annebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een indrukken allemaal!
    Te gek dat jullie dit meemaken.
    Geniet ervan .
    Wel jammer dat jullie nu niet van het hollandse weer kunnen genieten....
    Die kou en regen gun je toch iedereen.
    Nogmaals: have fun in Japan!
    Liefs Andrea

    PS Thysia is Andrea

    BeantwoordenVerwijderen